Egy nem túl fiatal ház felújítása

Főnix projekt

Főnix projekt

Minden jó, ha a vége jó...

2020. május 18. - Beara

Betti fél 5-kor ébresztett minket. Nincs hozzászokva a csonthoz és tegnap kapott pár darabot. Hajnalban diszkrét nyüszögéssel jelezte, hogy lemenne sétálni. Már éjszaka is hallottam, hogy járkál, de azt hittem, a gyerekeket hiányolja.

Sanyi levitte sétálni, aztán jó korán el tudott indulni a házhoz. Ácsok, darus, bádogos, mind ma volt várható. 

Én 10 óráig semmit sem tudtam az eseményekről, mert Sanyi nem hívott. 10kor végül felhívtam és a mi újság kérdésemre csak annyit mondott, hogy semmi jó. Azt mondta, mindjárt indulnak a kórházba. Mi? 

Az egyik ácsnak sikerült lepotyognia tetőről. Szerencsére nem lett nagy baja, de a lábát fájlalta. Így elmentek a balesetire. Jó esély volt arra, hogy nem végeznek ma a daruzással. Innentől megint pár órás adásszünet volt. Nem akartam hívogatni, ő meg nem jelentkezett. Végül 3 körül írta, hogy "csak" megzúzódott az ember lába. Akkor már a háznál voltak és folyt tovább a munka. 

Végül 6 körül kaptam az újabb híreket, hogy végeztek, indul haza. Befejezték a daruzást, bár kicsit tovább tartott és így drágább is lett, mint gondoltuk.

img-3892.jpg

img-3896.jpg

img-3901.jpg

img-3916.jpg

Valószínűleg nem tudják holnap befejezni. 

A bejegyzés trackback címe:

https://fonixprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr5415706198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása