Egy nem túl fiatal ház felújítása

Főnix projekt

Főnix projekt

Tetőszerkezet 7. nap

2020. május 24. - Beara

Ma érkezett a cseréplift. Amíg vártunk rá, beraktam a tükröket a keretbe. Be is kellett szögelni, nehogy kiessenek. Szerencsére egyszer sem ütöttem mellé. Végül gittel körbenyomkodtam. Nem tudom, Nemecsekék miért rágták egész nap a gittet, nekem estére sem akart megszilárdulni, még teljesen puha volt. Így nem tudtam még lefesteni.
dscn6570.JPGdscn6587.JPG
Kis késéssel megérkezett a lift. Az ács összerakta és ellátta Sanyit instrukciókkal. Most már ennek a darabjait is cipelhetjük magunkkal minden nap.
dscn6581.JPG

Az éjjel esett egy kicsit és szél is volt. Egy darabon feltépte a fóliát is. Egész nap fújt a szél, nagyon ijesztő a felfújódó fólia. A nap végére hozzászoktam, de remélem, minél hamarabb lekerül.
Délután végre feltettük az első cserepet is.
dscn6573.JPGSanyi feltette az első sort, mert én nem megyek a szélére. A többit én raktam. 1x vissza is kellett szedni, mert nem pont fél cserépnyivel volt eltolva a 2. sor. A hófogókat sem felejtettem ki sehol.
dscn6579.JPGdscn6583.JPGA tetejét már nem értem el. A széleire pedig vágni kell megfelelő darabokat. 

Reggel még vennünk kell univerzális kúpcserép alátétet. És egy új kesztyű sem ártana, mert már a 2. bőrkesztyűt használtam el, 3 ujján is kilyukadt.

A lécezés sincs kész még teljesen, mert Sanyinak folyton mással kellett foglalkoznia. Lehet, hogy holnap sem lesz meg vele, mert darabolnia kell cserepet és kifóliázni a következő részt. Én cserepet hordok és rakok majd.

A bejegyzés trackback címe:

https://fonixprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr5115715364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása