Egy nem túl fiatal ház felújítása

Főnix projekt

Főnix projekt

Tető 8., 9. nap

2020. május 26. - Beara

Haladunk a cserepezéssel. Tegnap én kezeltem a liftet és tettem a cserepet a helyére. Sanyi elkezdte beszabni a gerincre a hiányzó darabokat. Elég sziszifuszi munka, ezért alig volt látható eredménye. Ma inkább a mennyiségre mentünk, majd a végén bajlódunk a részletekkel.

Ma Sanyi kezelte a liftet és hordta nekem a cserepeket.

Ehhez a lyukhoz érkezik a lifttel a cserép.
dscn6596.JPG

Erről kell lepakolni. Én egyszerre 1-1 darabot tudok levenni a 2 kezemmel, Sanyi az egybe kötött 8-as csomagot.
dscn6599.JPG
Ma kilyukadt a 3. kesztyű is. Kénytelen leszek átállni a dög meleg műszálasra, mert nem vehetek naponta új kesztyűt.
dscn6611.JPG

Végül ma idáig jutottunk:dscn6608.JPG

dscn6609.JPG

dscn6615.JPG

Holnap problémás részhez érünk, a födém nélküli szobához. Rendeltünk OSB lapokat, holnap szállítják. Azzal fogjuk lefedni a tátongó űrt. Majd kiderül, hogy rá merek-e menni.

A kéményes is elkezdte a munkát.
dscn6607.jpg

Mikor indultunk haza, jött egy nagy zuhé. Persze egy csomó részen nincs fólia, reméljük, hogy nem ázott szét minden.

A bejegyzés trackback címe:

https://fonixprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr5415718708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása