Egy nem túl fiatal ház felújítása

Főnix projekt

Főnix projekt

Fűnyírás

2020. június 21. - Beara

A gyomok roham tempóban nőnek. Hiába kapáltam, általában a következő hétre 2x annyi lett. Főleg csalán. Ezért a héten beszereztem egy fűkaszát. Szerencsére a fiúk szeretik kipróbálni az új szerszámokat, így nekem csak felügyelnem kellett őket, amíg dolgoztak.

dscn6743.JPG

dscn6744.JPG

Sanyi elvolt az ajtó- és ablaknyílásokkal. Remélem, holnap végre lesz rendesen zárható ajtónk, Én felvonultam a padlásra a flexszel és egész délután cserepet daraboltam. Folyamatosan csökken a cseréphiányos terület, de nem valami látványosan. 

Betti tegnap kényelmesen elhelyezkedett a cserép fóliáján. Nem igazán szokott bejönni a házba, főleg napozni szokott. Ha esik, bejön, egyébként kint járőrőzik. A végén tényleg kell neki majd egy kutyaház.
dscn6739.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://fonixprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr4315905840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása