Egy nem túl fiatal ház felújítása

Főnix projekt

Főnix projekt

Áttörés 2.

2020. augusztus 15. - Beara

Sanyi terve az volt, hogy leás az alap aljáig és alatta viszi be a vizet. Aztán csak ástak és ástak, de az alapnak nem akart vége lenni. Ezért végül kénytelenek voltak átfúrni. (Ma megint volt segítségünk, mert nem akartam ásni, de haladni meg kell.) Ezzel el is ment az egész nap. (A délelőtt még a vizesárok betemetésével telt.)

dscn6992.JPG

Reggel jöttek a vizesek is. Hétfőn vagy kedden újra jönnek. Nem arra készültek, ami várta őket. Szóval vizünk még ma sem volt. Ilyenek voltak a csöveink:
dscn6971.JPG

Az ajtó festésével nem vagyok teljesen elégedett. De végül arra jutottam, majd ha nem szikrázó napsütésben nézegetjük, akkor nem lesz olyan feltűnő. Gyorsan nézegettem előtte képeket, hogy lássam a különbséget. Ha az ember csak magában nézi az elkészült művet, főleg a hibákat látja.
ajto.JPGAz ablakszárnyaknak még csak most álltam neki. Majd abba is kell üveget rendelnem, mert nem élték túl a gitt eltávolítást. 

A nagyjából betemetett árok. A két vége még szabadon van, mert ott még szerelni kell. dscn6976.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fonixprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr9716165108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása