Egy nem túl fiatal ház felújítása

Főnix projekt

Főnix projekt

Paradicsom

2020. augusztus 20. - Beara

Még tavasszal pár helyen kiszórtam paradicsom magokat, de nem nőttek ki. Legalábbis azt hittük. De ma találtunk egyet a kerítésnél. Kíváncsi vagyok, hogy teremni is fog-e.

dscn7030.jpg

Már bent van a vízvezeték a házban. Először elmegy a gépészeti helyiségig és aztán onnan megy a szükséges helyekre majd. 
dscn7017.JPG
Én haladtam az ablakokkal. Jó sok időt elvett körberagasztgatni az üveget, hogy ne legyen csupa festék. Nem is végeztem minddel. (A délelőttöt elvitte az ajtó csiszolása és újrafestése. Most már mindkét oldala matt fehér.)
dscn7015.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://fonixprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr5816171704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása