Egy nem túl fiatal ház felújítása

Főnix projekt

Főnix projekt

Fürdőszoba vakolás 2.

2021. június 27. - Beara

Az Ipoly mentén Ipolytölgyes után van egy bivalycsorda. Általában pár hétig vannak egy területen, azt szépen lelegelik, aztán költöznek tovább. Eddig csak a kocsiból figyeltük őket, de ma megálltunk, hogy közelebbről is megnézzük őket. Borjút sajnos nem láttunk, mert nagy területen vannak és a parkolási körülmények nem túl ideálisak. dscn8187.JPG
dscn8190.JPG
Én ma tovább ismerekedtem a szerszámaimmal. Végre sikerült megéleznek a vésőket. Vettem vizes köveket és egy eszközt is, amivel nem kell arra figyelni, hogy hogyan tartja az ember a vésőt, mert tartja a megfelelő szöget.
dscn8198.JPG
Aztán összeraktam a felsőmarót is. Már legalább egy éve megvettük, de még nem használtuk. Ma kipróbáltam, de nem csináltam meg mindent, amit kell, mert mindent beterített a forgács. Be kell szereznem egy elszívót, mert nem túl egészséges ezt a sok port nyelni.

dscn8193.JPG

dscn8199.JPG

Megtisztítottam a kilincset is. Még polírozni kell és kicsit kikalapálni az egyik takarólemezt.
dscn8200.JPG

Sanyi befejezte a fürdő vakolását. A végére egészen belejött. Legalábbis nekem tetszik az eredmény. 
dscn8203.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fonixprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr216606312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása