Egy nem túl fiatal ház felújítása

Főnix projekt

Főnix projekt

Zöld doboz

2021. július 18. - Beara

Kezd a fürdőszoba úgy kinézni, mint egy nagy zöld doboz.

dscn8377.JPG

dscn8378.JPG
dscn8376_2.jpg

Tegnap és ma megcsináltam a szoba ajtajának keretét is. Már egész jó lett, egyre kisebbek a hézagok.

dscn8372.JPG

dscn8373.JPG

Lenyírtam gyorsan a gazt is, mikor egy kis eső után elmúlt a nagy meleg. Mivel nem akartam csupa fű lenni, gumicsizmában, esőkabátban és arcvédő plexiben voltam. Nem is bírtam túl sokáig, mert az esőkabát egyáltalán nem szellőzik. Kell valami védőöltözet fűnyíráshoz, gondolom a festőoverál erre is jó.
dscn8381.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://fonixprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr1516632050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása