Egy nem túl fiatal ház felújítása

Főnix projekt

Főnix projekt

Csempézés

2021. augusztus 07. - Beara

Végre eljutottunk a csempézésig. Reggel gyorsan felkentem még egy réteg vízszigetelést, hogy száradás után lehessen burkolni. 
Az burkolás megkezdése előtt találtam egy képet a csempebolt oldalán, ahol nem vízszintesen, hanem érdekes mintában volt feltéve a csempe. Ha már lúd, legyen kövér, első burkolásnak bevállaltuk a halszálka mintát. Előtte kipróbáltam a földön, hogy menni fog-e, majd felrajzoltam a falra a kezdővonalat és a szöget. Persze a ragasztó felkenése után minden segédvonal eltűnt, így más módszert kellett találni. Végül a csempére rajzolatam fel a vízszintest.

dscn8418.JPG

A burkolás nehezét Sanyi csinálta én csak segédkeztem. Egész jó lett az eredmény. Vannak kisebb síkba illeszkedési problémák, mert sürgettük a dolgokat és nem csináltuk simára a falat. Azt hittük, majd a sok ragasztó elfedi a kisebb egyenetlenségeket. Hát tévedtünk. Mivel a csempe elég vékony, így ragasztó se megy alá túl sok. Majd legközelebb már ezt is tudjuk. dscn8420.JPG

A vágással ma még nem bajlódtunk, mert elég későn jutottunk el a burkolásig. Sanyi délelőtt a hőszivattyú helyének előkészítésével volt elfoglalva. Elhívtuk Balázst is segíteni. Kellett 2 nagyobb gödröt ásni és aztán betonozni. Ásás közben megint mindent is találtak a földben. A gödör végül valami régebbi betonozás szélénél kezdődik.

dscn8410.JPG

dscn8412.JPG

dscn8423.JPG

Áron ma kapott egy "medencét". Ma még melegedett benne a víz, de holnap már fürdeni is tud.
dscn8414.JPG
Betti állandó helyet talált magának. Már pár hete csinált magának egy gödröt a homokkupacba és onnan személi a világot.
dscn8419.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://fonixprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr1316651902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása