Egy nem túl fiatal ház felújítása

Főnix projekt

Főnix projekt

Hőközpont

2021. november 14. - Beara

Újra külső segítséget vettünk igénybe. Sanyi nem nagyon érezte magában ez erőt, hogy nekiálljon a hőközpontnak egyedül. Velem se sokra ment volna és egyébként is haladnom kellene az asztalos dolgokkal. Ezért segítséget kértünk apától. Szombat este érkezett és holnapig marad. Sikerült is haladniuk a szereléssel. 

Én közben kicsit haladtam a padlóval, amit végül a fiúk fejeztek be. Vagyis csak folytatták, mert még egy kis darab maradt holnapra is.
dscn8790.JPG
A nap többi részében szorgalmasan gyalultam. Ez is olyan, mint a rácsfestés. Nem tűnik soknak, de mivel minden darab minden oldalát meg kell gyalulni többször is, rengeteget kellet gyalulni.
dscn8782.JPG

dscn8786.JPG

Végül össze is ragasztottam egy adagot. Többet nem tudtam, mert ennyi nagy szorítóm volt összesen.

A bejegyzés trackback címe:

https://fonixprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr3416755490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása