Egy nem túl fiatal ház felújítása

Főnix projekt

Főnix projekt

Fecskefarkak

2021. november 28. - Beara

Mivel ma gyakorlatom lett volna és haladnom is kell a szekrénnyel, egész nap azzal foglalkoztam. Kezdtetnek megéleztem a vésőimet, aztán megszerkesztettem a fecskefarkak helyét. Ehhez az anyagvastagsághoz és szélességhez 6 darabnak kell lennie. 
dscn8809.JPG
Már az is egy csomó időbe telt, mire megszerkesztettem és átrajzoltam a másik 3 élre is. És ezt még ki is kellett fűrészelnem és vésnem. Nekiálltam japán fűrésszel, de a juhar sokkal keményebb, mint a fenyő. Nagyon lassan haladt, így a második vágás felénél úgy döntöttem, hogy megpróbálom szalagfűrésszel. Az egyik irányú dőlés nem is volt gond, de a szalagfűrész lapja csak egy irányba dönthető. A másik irányhoz állványt kellett eszkábálnom. De még így is sokkal hamarabb végeztem, mintha kézzel vágtam volna.
dscn8815.JPG
Aztán jöhetett a vésés. Ez is nagyon lassan haladt. Délután 5-re csak 3 éllel végeztem. A maradék élt és másik 2 lap mintáját a következő gyakorlaton fogom megcsinálni. Aztán még kell 3 fiók is, meg 4 láb. És 19-re, a gyakorlati modulzáróra készen kell lennünk 80%-ig. És aztán lesz egy hónapom a maradék 20%-ra. 

A bejegyzés trackback címe:

https://fonixprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr3816767524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása