Egy nem túl fiatal ház felújítása

Főnix projekt

Főnix projekt

Egy rövid nap

2023. június 23. - Beara

Ma rövid napot tartottunk, mert időben vissza kellett indulni. Én a rövidke időben a diópántokat próbáltam az ablakokba építeni. Nem egyszerű feladat, de nem teljesen reménytelen.
dscn8018_2.jpg
Már csak a kereten kell jó helyre felszerelni a párjaikat,
dscn8019.JPG

Kaptunk egy tippet a rozsdásodó vasalataink megóvására. A galvanizálással megelőzhetnénk a rozsdásodást, amire a festés csak részben képes. Még töprengünk, hogy mi legyen. Annyira még nem néztem körül, de amit találtam, ott min. 10kg-t kifizettetnek akármennyit is visz az ember. Tehát a legköltséghatékonyabb az lenne, ha előre kiszerelném az összes régi ablakból a pántokat. Egyrészt ez marha sok munka lenne, másrész nem lennének ablakaink egy darabig. Vagy maradhatunk a kisebb adagoknál és nem foglalkozunk a költségekkel. (Nem beszélünk azért olyan hatalmas összegekről.) Egy biztos, amit már lefestettem, az úgy marad. A többiről majd döntünk a nyaralás alatt.

Sanyi behordta a "kisebb" mérető rönköket. A nagyok maradnak az utcán, mert egyben meg sem tudjuk mozdítani őket.

A bejegyzés trackback címe:

https://fonixprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr9618152276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása