Egy nem túl fiatal ház felújítása

Főnix projekt

Főnix projekt

Egy kis glettelés Beninél

2023. szeptember 10. - Beara

Szülinapi buli miatt a hétvégéből csak a szombat telt munkával. Sanyi elkezdte Beni szobájának glettelését, de csak a feléig ért el. Az ő módszere kicsit más, mint az enyém volt. Én próbáltam már ez első réteget simára húzni. Ő viszont bőven kent fel anyagot abban bízva, hogy majd a feleseleget lecsiszolja.
dscn8455.JPG
Én majdnem befejeztem Beni ablakát. Délelőtt kivágtam a diópántok helyét a kereten is és vágtam üveg rögzítő lécet. Aztán ebédkészítés és elfogyasztása után rögzítettük a pántokat. A három ablakból ez sikerült a legjobban, sehol sem szorul és simán csukódik. Reméljük ez tendencia és nem csak véletlen.
Ezután kivéstem a riglik helyét és lefestettem még 1 rétegben mindent. Megcsináltam az üvegrögzítő lécek marását, méretre is vágtam őket majd festettem. Jövő héten már csak az üvegezést kell megcsinálnom.
dscn8454.JPG
A héten elkezdtük a gyerekszobák berendezésének beszerzését is. Vettünk matracokat és ágyneműt. Rendeltem árnyékolókat is. Ha végeztem az ablakkal, akkor csinálok 1 ágykeretet és befejezem a szekrényt is. Fióksínek még nem érkeztek meg, így fiók még nem lesz egy darabig.

Az Ipoly mentén bicikliutat építenek. Nem tudom, hol indul pontosan, de majd ha elkészült, kiderítjük. Reméljük, egyszer Mikoláig is elér és akkor az autóktól védett úton lehetne tekerni. 
dscn8467_1.JPG
dscn8463_1.JPG
Mostanában sok időt töltöttem a tökéletes lámpák megtalálásával. Nem egyszerű egy parasztházba olyan lámpát találni, ami nem üt el nagyon a környezettől. A nagy keresgélés közben végül itthonra találtam valami jót. A gyerekek szobájában eléggé meg tud állni a levegő és légkondi csak a nappaliban van. Ráadásul Beni szobájának villanykapcsolója a szobák szétválasztáskor Áron részén maradt. Most találtam olyan lámpát, ami mindkettőre megoldást jelent. Távirányítós ventillátoros mennyezeti lámpa. Állítható a színhőmérséklet, a fényerő és 3 fokozatban a ventillátor ereje is. Elég jó fénye van és kellemes a légmozgás is. Persze Mikolán nem ilyen lesz, mert nagyon modern megjelenésű.
dscn8469.JPG




A bejegyzés trackback címe:

https://fonixprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr7418211307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása