Egy nem túl fiatal ház felújítása

Főnix projekt

Főnix projekt

Fiókok

2023. december 17. - Beara

A múlt hétvége kimaradt, mert Sanyi lebetegedett. de már jól van.

Nem akartam egyből nekiállni a következő ajtónak, ezért Áron szekrényét fejezzük be előtte. Mivel nincs elég vastag rétegelt lemezem, így a 12mm vastagat használtam. Féltem, hogy ilyen távon meghajlana (112cm széles), ezért készítettem egy keretet. Az oldalához hajópadlót használtam, máshoz úgy se nagyon jó, mert elég görbe. 
img_6594.jpg
Az alját régi újságokkal akartam borítani, de nem igazán sikerült. Vettem direkt decoupagehoz való ragasztót, de nem igazán működött. Felkentem egy réteget, majd rátettem a papírt, de nem ragadt oda, mert a ragasztó egy pillanat alatt megszáradt. Ha vastagabban kenem, akkor meg 1 lap felragasztáshoz elfogy az egész üveg. Végül leszedtem az egészet. Pár helyen mégis megragadt, ott lecsiszoltam a papírt és ott maradt a tinta. Egész jól néz ki így is.
img_6595.jpg
A beszerelés elvitte majdnem az egész napunkat. Nem volt tökéletesen párhuzamos a 2 oldal, ezért nem járt könnyen a fiók. Addig kellett trükközni, míg jó nem lett.
img_6593.jpg
Már csak előlap kell rájuk, de azt hiszem, az sem lesz meg pár óra alatt.
img_6596.jpg
Az egyik már szárad.
img_6597.jpg
Sanyi lefúrta a burkolatelválasztót a szoba és a folyosó között. Előtte hosszasan tanulmányoztuk a padlófűtés szereléskor készült képeket és a most készült hőkamerás képeket, nehogy elfúrjuk valamelyik fűtéscsövet. Valószínűleg sikerült belőni a csövek helyét, mert nem lett vizes a fúró.
img_6590.jpg
Amíg száradt a fiókok ragasztása, lefestettem a sámlit. Vettem korábban minden féle színű festéket, de nem volt még alkalom használni őket. A pinket valószínűleg nem is lesz, mert 3 fiú mellett valahogy soha nem jön fel lehetőségként. De egy ilyen kis bútor talán lehet ennyire feltűnő és lányos.
img_6592.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://fonixprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr8518283133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása