Egy nem túl fiatal ház felújítása

Főnix projekt

Főnix projekt

Átjáró vakolás

2024. január 28. - Beara

Sanyi úgy döntött, hogy levakolja az átjáró szoba felöli részét. A nagy réseket kifújta purhabbal, az osbre hálót tett, hogy legyen ami megtartja a vakolatot. Ezután következett a vakolás. 

dscn8779.JPG

dscn8782_1.JPG
Én eközben befejeztem az egyik ágyra készített ajtókat. Nem lesz minden nyílásban fiók, mert így szerintem jobban lehet pakolni. Az ajtók egy régi ikeás szekrény ajtóiból készültek. Nem szoktam bútorlapot használni, de ez újrahasznosítás, így megbocsájtottam magamnak. 
dscn8783.JPG
Nem volt 4 egyforma gombom és még mágneses ütközőt is vennem kell, hogy az ajtók pontosan záródjanak. Az ajtók kicsit világosabbak, vagy azért mert bútorlapot és nem fa, mint az ágy többi része vagy azért mert lakkoztam és nem wax-ot kentem rá.

Vasárnap szétvágtam a múlt héten szerzett szekrényt. Kivágtam a középső részt, kipótoltam a hiányosságokat, lecsiszoltam, alapoztam. És még egy-egy lábat is kellett csinálom a 2 külön szkrénynek.

dscn8773.JPG

dscn8774.JPG

dscn8776.JPG
Belül sárgára festettem, kívül pedig kékre. Ez egy újabb kék árnyalat, korábban még nem használtam. A képen sajnos nem úgy néz ki, mint a valóságban.
dscn8778.JPG
Van egy hetük száradni, aztán még le kell lakkoznom. Valami díszítést is ki kéne találni rá, mert így elég egyhangú.

A bejegyzés trackback címe:

https://fonixprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr7018313471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása