Egy nem túl fiatal ház felújítása

Főnix projekt

Főnix projekt

Műhely

2024. február 11. - Beara

Valahogy mindig kevés a hely a műhelyben, ezért úgy döntöttem, hogy beszerelék még pár fiókót. Kell a hely a bútor alkatrészeknek és a csavarok sem fértek el egy fiókban már.
dscn8802_1.JPG
dscn8810.JPG
A harmadik fiókba a kézi felsőmaró tartozékait tettem. Még elfér egy 4. fiók is, de megint elfogyott a sín, rendelnem kell. 

A felsőmarót is felturbóztam egy kicsit. Rendeltem hozzá egy fél lapot, amivel asztalba lehet építeni. Vágtam neki egy új lapot, ami a körfűrész helyére illik. Még nem próbáltam ki, mert a maradék időt rendrakással és takarítással töltöttük. Még nem végeztük sajnos, még egy nap rá fog menni. 
dscn8811.JPG

Szombaton Sanyi folytatta a garázs szigetelését. Felállította a vázat a hátsó oldalon, de mivel ma egész nap esett, tovább nem jutott vele.
dscn8800.JPG
Lett egy hegyi kecskénk is. Úgy látszik a kőrakás tetejéről jobban belátni a birtokot.
dscn8806.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://fonixprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr2418324085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása