Egy nem túl fiatal ház felújítása

Főnix projekt

Főnix projekt

Garázs szigetelés

2024. február 18. - Beara


Egy hirtelen ötlettől vezérelve szombaton befejeztem az átjáróban lévő falburkolatot. Tettünk fel szegélyt körben, majd folyékony fával javítottam a réseket, végül 4 rétegben festettem.
dscn8814.JPG
Ha valakit nem hagyna nyugodni, hogy le lehet az a kék tekerentyű, azoknak elárulom, hogy a kályha levegő bevezető csövének elzáró szelepe. Talán majd lefújom feketére és akkor nem lesz ennyire feltűnő.

Sanyi haladt a garázs szigeteléssel. Szombaton befejezte a favázat és beszabta a lábazat szigetelést. Vasárnap pedig az üveggyapotot tette a helyére.
dscn8816.JPG
Én vasárnap nem álltam neki semmi újnak. Sok időmet elvitte az ebéd, mert kivételesen nem 30 perc alatt elkészíthető részekből állt csak. Már nagyon ettem volna túrógombócot, ezért csináltam magamnak és persze a többieknek. 
Délután segítettem Sanyinak feltenni a lemez burkolatot a garázsra. Természetesen ez sem ment egyszerűen, mert a talajszint kicsit magasabban van, mint a garázs alapja, így csak egy kis ásás után van elég hely helyükre tenni a lapokat.
dscn8821.JPG
Nem fejeztük be, mert ránk sötétedett és én már nagyon fáztam is. Majd a jövő héten.

A bejegyzés trackback címe:

https://fonixprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr7018328565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása