Egy nem túl fiatal ház felújítása

Főnix projekt

Főnix projekt

Cserediák program 2. felvonás

2024. március 17. - Beara

Tavaly mi láttunk vendégül egy német diákot, idén Beni ment hozzájuk. Pénteken hajnalban indultak Rotweilbe és következő péntekig maradnak. 
Első nap megnéztek pár templomot és a 240m magas lift tesztelő tornyot. Képet nem teszek be, mert Benii nem csinált, mástól meg nem akarok lopni. De a Rottweil+torny szavakra egyből kidobja a kereső a képeket. 

Mi Beni nélkül is a szokásosan töltöttük a hétvégét. Sanyi előkészítette a kertet az idei vetéshez. 
dscn8877.JPG

Én folytattam és befejeztem a szekrényt. Mivel jó idő volt pénteken, tudtam az udvaron festeni.
dscn8841.JPG
A hátlapot és a polcokat már szombaton készítettem el a műhelyben. Késő délutánra a helyére is került.
dscn8848_1.JPG
Vasárnap már csak a szobák rendezgetésével foglalkoztam. Megtisztítottam a 2 régi bőröndöt, amit még korábban vettünk a helyi régiségkereskedőtől. Jó helyük lesz a szekrény tetején.
dscn8861.JPG

Kipakoltuk a felesleges bútorokat Beni szobájából, így a berendezés véglegesnek tekinthető. Még teszünk fel egy függönyt és más nem is kell. 
dscn8863.JPG

dscn8864_1.JPG
Sanyi a hálózatot is bekábelezte a szobákba, már a nettel sem lesz gond. 

Áron szobáját is átrendeztük kicsit. Meggyőztük arról, hogy nem kell a régi ikeás ágya. Túl nagy volt és nem is illett oda. Az éjjeli szekrények is nála kaptak helyet.
dscn8873.JPG
Nála is végleges a berendezés. 2 ágy, egy asztal és egy szekrény. Az asztalt még lehet, hogy átalakítom, mert kicsi és elférne ott nagyobb is. Csak az asztallapot kell nagyobbra cserélni, a lábak maradhatnak. 
dscn8875_1.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://fonixprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr4918356169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása