Egy nem túl fiatal ház felújítása

Főnix projekt

Főnix projekt

Tetőszerkezet 4. nap

2020. május 21. - Beara

Szépen haladnak a fiúk. Én viszont néha nem tudom nézni, ahogy a tetőn mászkálnak. 

dscn6546.JPG

dscn6552.JPG

Én nem nagyon tudtam mit kezdeni magammal. Egy pár órám elment arra, hogy kiszabadítsam a 25 m hosszú és 8m széles fóliát a tetőszerkezet alól. Az ácsok sajnos főlé építették a tetőt és ez a méret már elég terbélyes. 

A bádogos nem jött. Közbe jött neki valami pénzesebb meló. Még jó, hogy direkt úgy kerestem embert, hogy a héten kéne megcsinálni a munkát.

A lécezés fele készen van. A cserepek feljuttatása a következő probléma. Végül arra jutottunk, hogy bérelnünk kell egy cserépliftet. Megpróbálkoztam a kézi felhordással, de a feljárónál van egy új gerenda, ami eléggé útban van. És a létra sem túl stabil.

Ma megint találtam egy pénzérmét. 5 fillért. Ha így folytatjuk, a végére gazdagok leszünk.
dscn6556.JPGdscn6557.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://fonixprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr10015711386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása