Egy nem túl fiatal ház felújítása

Főnix projekt

Főnix projekt

Konyha

2020. augusztus 02. - Beara

A doboznak, amit Sanyi szerzett nagy sikere van. A kutyáé nem lett, mert én lefoglaltam konyhaszigetnek. Ma be is rendeztük az ideiglenes konyhát. Áronnak is megtetszett a doboz, így lefoglalta magának. Használhatom ideiglenesen, de beleköltözött és ha már nekem nem kell, akkor tervei szerint elvisz a saját szobájába.
dscn6939.JPGMa először helyben főztem az ebédet. (Csak tésztát kellett főzni, mert bolti szósszal ettük). Egy hűtő sem ártana, mert ha marad valami, azt kénytelenek vagyunk a kutyának adni.

Én ablakoztam és ajtóztam ma is. Már egész jól néz ki az ajtó.
dscn6936.JPG

Sanyi pedig eljutott a házig.
dscn6933.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://fonixprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr4816100768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása