Egy nem túl fiatal ház felújítása

Főnix projekt

Főnix projekt

Áron fala

2021. április 06. - Beara

Tegnap semmit sem csináltam. Ebédig csak üldögéltem a napozóágyban, majd megcsináltam az ebédet, ettük és 3-ig újra csak üldögéltem a napozóágyban. Kicsit meg is égett az arcom. Ki kellett használni a napsütést és a meleget, mert ma már jött a lehűlés. 

Sanyi még mindig villanyt szerelt és ma is azt folytatta volna, ha nem találtam volna neki más elfoglaltságot. Lerakattam vele 1 sort Áron szobájának falából, hogy meg tudjam ott is csinálni a betonozás előkészítését. Ezzel el is ment a délutánja, mert onnan indítottunk, hogy el kellett mennie a tüzépre falazóanyagért. Végül 2 sor lett, mert annyira volt elég a ragasztó.
dscn7834.JPG

Én közben előkészítettem Beni szobáját a betonozáshoz. Körberaktam zsaludeszkával gondosan kihagyva mindenhol a 10cm-es rést a faltól. Lefóliáztam, majd méretre vágtam a vasakat. Még örültem is, hogy milyen jó, hogy 2 darab elég lesz. Hát végül nem lett, Túl nagyon voltak a darabok és nem fértek be az ajtón. Felezhettem meg őket és mivel ahhoz kicsik lettek így, hogy fedésben is legyenek, plusz darabokat is kellett vágni. 
dscn7831.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://fonixprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr1116492422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása