Egy nem túl fiatal ház felújítása

Főnix projekt

Főnix projekt

Gipszkarton bordák

2021. július 17. - Beara

Sanyi befejezte a gipszkarton bordázást. A zuhanyzó polc és a mosdókagyló előtétfal is elvitt egy-egy napot. 
dscn8365.JPG

Holnap most már tényleg a gipszkarton táblák felrakása következik.

Beállítottuk az ajtókeretet is a helyére, mert a földre fektetve nem igazán lehet pontosan megcsinálni a dolgokat. 
dscn8362.JPG
A vasalatot is leoperáltam a régi keretről, megtisztítottam és le is fújtam festékkel.
dscn8359.JPG

Indulás előtt leszakadt az ég. Nem elég, hogy a tetőről az összes víz egyelőre az udvarra folyik, az utcáról is. Meg van süllyedve előttünk a járda, így az a legalacsonyabb pont a környéken. Kisebb tavunk lett az eső végére.
dscn8367.JPG

És az eső után azt is megtudhattuk, hogy ki fúrt lyukat a sóderkupacba. Eddig is láttam a lyukat, de nem gondoltam, hogy egy béka lakik benne.
dscn8370.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://fonixprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr5616630346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása