Egy nem túl fiatal ház felújítása

Főnix projekt

Főnix projekt

Harmónikaajtó

2024. január 07. - Beara

A hétvégét a harmónikaajtó tábláinak elkészítésével töltöttük. Vettem hozzá csomómentes gyalult léceket. (Igazából Sanyi vette, mert ő volt a fatelepen,, én csak leadtam a rendelést ) A deszkák 2 cm vastagok, de kiderült, hogy a vasalatok 3,5cm szélesek. Új anyagot nem akartunk venni, ezért abból dolgoztunk, amink volt. Kettesével összeragasztottam a deszkákat, aztán félbevágtam őket. Így a 2cm vastag 10 cm széles deszkák helyett lettek 4cm vastag 5 cm széles stafnik. 
unnamed_2_2.jpg
Ezután más csak méretre kellett vágni, majd kimarni a betét és a dominók helyét. Összeállítás után pedig az élekbe martunk mintát.
image3.jpeg
image6.jpeg
Az összeragasztásnál most már rutinosabbak voltunk, nem kellett annyit küzdenünk, mint legutóbb. 
image8.jpeg
image1.jpeg
image2.jpeg
Jövő héten jöhet a festés, és a beszerelés.

Sanyi befejezte az átjáró borítását is. A vakolással várunk tavaszig, de az ajtót így is be tudjuk tenni a helyre.
image0.jpeg

A bejegyzés trackback címe:

https://fonixprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr2518297497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása