Egy nem túl fiatal ház felújítása

Főnix projekt

Főnix projekt

Húsvét

2021. április 04. - Beara

Nem vagyunk nagy hagyomány őrzők és nem igazán szoktunk azzal foglalkozni, hogy mit kell enni egy adott ünnepen. Idén viszont kivételt tettünk. Ma bárány volt az ebéd, tegnap pedig sonkatál a vacsora. Ezen felül pedig vannak nagyon finom kalácsaink. (sajnos nem gluténmentesek)

dscn7815.JPG

dscn7825.JPG

Nem én készítettem ezeket az ételeket. Az egyik szomszédunk szakács és az ő cégétől lehetett rendelni. És így még a házhozszállításért sem kellett fizetni. ( http://www.gasztroamazonok.hu/ )

Tegnap és ma nem sokat haladtunk. Sanyi tegnap megpróbált áttörni a falon, hogy a víz eljusson a ház végéből az elejébe és fűtés is legyen ott. Azt mondta jó betont sikerült keverniük, mert nagyon meg kellett vele küzdeni. 

dscn7821.JPG

dscn7822.JPG

A mai napot szinte teljes egészében elvitte a WC költöztetés. Mivel a fürdőben is meg kell csinálni a vízszerelést és a padlófűtést, a WC folyamatosan útban lett volna. A szennyvízcsőnek van a ház mellet is egy nyílása, így kitaláltuk, hogy oda költöztetjük a WC-t. Viszont valami fal is kell köré és az ytong tűnt a legegyszerűbbnek. Össze nem ragasztottuk a "téglákat", de talán tornádóra nem kell számítanunk az elkövetkező pár hétben.
dscn7818.JPGAjtóval sem akartunk szenvedni, ezért egy "walk-in" fülkénk lett. A tető nem a legszebb, de nem várható mostanában nagy esőzés sem.

Áronnal ma végre kertészkedtünk is egy kicsit. Szeretett volna kukoricát vetni. Tökéletes hely még nincs a veteményesnek, ezért a kerítések mellett szórtunk el pár magot. 
dscn7823.JPGKörbekerítettem utólag, hogy 2 hét múlva is tudjuk, hol kell locsolni. Tavaly úgy jártam a paradicsommal, hogy elfelejtettem hova vetettem és ezért öntözni sem tudtam. A vízhiány miatt későn hajtott ki és nem érett meg, mielőtt beköszöntött az ősz. Itt van 2 sor kukoricánk és egy sor borsó. Egy másik helyen van másik 2 sor kukorica.

Én mostanában Áron szobájának rácsával foglalkoztam, nehogy elfelejtsem, hogyan kell festéket kapargatni és festeni. Messziről szép, de közelről sajnos nem egyenletes a felület. Ez már a 4. rács, amit lefestettem, de még nem jöttem rá, hogyan kéne jól csinálni. Túl kicsik a felületek, nem lehet bőven kenni rá festéket.
dscn7816.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://fonixprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr8816490398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása